Entersoft Company Logo

To Entersoft Retail® είναι ένα μοντέρνο και αυτόνομο λογισμικό και αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση για αλυσίδες λιανικής και franchising. Προσφέρει υβριδική λειτουργικότητα, online και offline και είναι πλήρως ενοποιημένο με ERP, CRM και E-Commerce.

Το λογισμικό βελτιστοποιεί τις διαδικασίες της επιχείρησης από την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας έως τη βέλτιστη εμπειρία του καταναλωτή και την ενίσχυση της πιστότητάς του, συντελεί στην σημαντική μείωση του διαχειριστικού κόστους αλλά και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του οργανισμού.

Το Entersoft Retail® υποστηρίζει την αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων, των διαδικασιών, των συναλλαγών αλλά και των πελατειακών σχέσεων της επιχείρησης, ενισχύοντας τις στρατηγικές της επιλογές.

 

Entersoft Retail
Entersoft Expert®
Entersoft CRM®
Entersoft Retail®

Η ολοκληρωμένη και άμεση ενημέρωση των σημείων λιανικής με τις Εμπορικές Πολιτικές που αποφασίζονται, με τις Προωθητικές Ενέργειες που «τρέχουν» τόσο μαζικά στα καταστήματα, όσο και επιλεκτικά ανά περιοχή για παράδειγμα, προσφέρουν την ευελιξία που απαιτεί το σύγχρονο και εξαιρετικά δυναμικό λιανεμπόριο.

Το Entersoft Retail® υποστηρίζει όλο τον εμπορικό κύκλο, Παραγγελίες, Παραλαβές, Πωλήσεις, Πληρωμές, Τιμολογήσεις, Επιστροφές, κοστολόγηση πολλαπλών παραλαβών, συγκέντρωση Δελτίων Λιανικής και συμφωνία Ζ Ημέρας. Ισχυρά παραμετροποιήσιμη πρόταση αναπαραγγελίας από τα καταστήματα στα κεντρικά και από τα κεντρικά στους προμηθευτές ή απευθείας στους προμηθευτές.

 

Παρέχει πλήρες, πλούσιο και τυποποιημένο Reporting ανά υποκατάστημα και ταμείο για οποιαδήποτε ομαδοποίηση Ειδών – Πελατών, ανάλυση πωλήσεων ανά ώρα, είδος, ομάδα, οικογένεια ειδών κλπ. Διαθέτει, Desktop Gadget για τον άμεσο εποπτικό έλεγχο των καταστημάτων. Παράλληλα έχει ενσωματωμένες βέλτιστες πρακτικές και είναι σχεδιασμένο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της κάθε αγοράς χωρίς να απαιτούνται χρονοβόρες διαδικασίες από ειδικούς. Επιπλέον περιλαμβάνει λειτουργικότητα και για:

  1. Διαχείριση Καρτών Μελών (Bonus Cards)
  2. Πολιτικές Επιστροφών
  3. Προτάσεις Ανατροφοδότησης Stock Καταστημάτων
  4. Εκκαθάριση Πιστωτικών κρατών
  5. Διαχείριση Point Of Sales
  6. Διασύνδεση με συστήματα Επισκεψιμότητας Καταστήματος
  7. Διασύνδεση με συστήματα ΑΤΜ
  8. Διασύνδεση με συστήματα Ηλεκτρονικών Ετικετών Ραφιών
Μοιραστείτε αυτή την σελίδα :