Entersoft Company Logo

To Entersoft CRM είναι ένα καινοτομικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που καλύπτει όλες τις ενέργειες των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών και Service (SLAs). Συλλειτουργεί πλήρως με το ERP, δημιουργώντας ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης και λειτουργίας και προσφέρει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο.

Τo Entersoft CRM® αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο οργάνωσης, προγραμματισμού και παρακολούθησης όλων των διεργασιών της επιχείρησης που αφορούν στη διαχείριση των σχέσεων με πελάτες και συναλλασσόμενους. Ταυτόχρονα συντελεί καθοριστικά στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών αλλά και στη τόνωση της εξωστρέφειας της επιχείρησης.

Απλό, εύχρηστο και ευέλικτο, το Entersoft CRM® εξασφαλίζει τη γρήγορη εξοικείωση των χρηστών, αυξάνει την παραγωγικότητα και ετοιμότητα τους, προσφέροντας συντονισμένη και άριστη εξυπηρέτηση, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.

Entersoft CRM
entersoftcrm1

Προσφέρει άμεση διαχείριση και αξιοποίηση του συνόλου των πληροφοριών που απαιτούνται ακόμα και από απόσταση μέσα από το Microsoft® Outlook ή και από mobile συσκευές (Windows compatible Smart phones, tablets, iPhone και iPad).

Οι αναλυτικές πληροφορίες και τα δεδομένα της Επιχειρηματικής Ευφυΐας που προσφέρει το Entersoft CRM® βοηθούν την επιχείρηση να διαμορφώσει εστιασμένες ενέργειες επικοινωνίας, προώθησης, marketing και εμπορικής πολιτικής, που προγραμματισμένα και μεθοδικά οδηγούν την επιχείρηση στην ανάπτυξη και στη διαφοροποίησή της από τον ανταγωνισμό.

Το Entersoft CRM® λειτουργεί συνδυαστικά με το Entersoft ERP ή και αυτόνομα και περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για:

  1. Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
  2. Sales Force Automation
  3. Διαχείριση Πωλητών-Προμηθειών
  4. Διαχείριση Ευκαιριών Πώλησης
  5. Διαχείριση Συμβάσεων
  6. Διαχείριση Συνδρομών
  7. Διαχείριση Marketing
  8. Customer Profiling & Segmentation
  9. Marketing Campaigns
  10. Ερωτηματολόγια / Έρευνες
  11. SMS/MMS Marketing
  12. Διαχείριση Εκδηλώσεων (Event Management)
  13. Διαχείριση Service & Customer Care
  14. Διαχείριση Service
  15. Διαχείριση Συμφωνιών Υποστήριξης (SLAs)
  16. Διαχείριση Παραπόνων
  17. Διαχείριση Βάσης Γνώσης
  18. Διασύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα (CTI connection)
  19. Ολοκλήρωση με Microsoft Outlook, Lotus Notes
Μοιραστείτε αυτή την σελίδα :
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print